Gasterra is een bedrijf met meer dan 200 medewerkers dat handelt in aardgas en is een belangrijke schakel in de Nederlandse gasvoorziening. Het energievraagstuk is uiterst complex daarom levert Gasterra een actieve bijdrage aan de verdieping en verbreding van kennis in duurzaamheid.
Het begon allemaal als de Gasterra Transitie Jaar Prijs (GTJP). Maar toen deze prijs verder ging onder de naam Gasterra Energizer Award (GTEA) en zich volledig richtte op afstuderende studenten, kwam Artishock Events naar ons om het logo te restylen.
Voor dit event hebben we naast het logo en de huisstijl restyle, tevens alle promotionele en presentatie items voor het event ontworpen. Ook hebben we nog een geanimeerde countdown klok gemaakt. Deze gaf aan hoeveel tijd er nog was voor de studenten om hun concepten en ideeën aan de jury te presenteren.
Hebben we jouw interesse gewekt?
Het begon allemaal als de Gasterra Transitie Jaar Prijs (GTJP). Maar toen deze prijs verder ging onder de naam Gasterra Energizer Award (GTEA) en zich volledig richtte op afstuderende studenten, kwam Artishock Events naar ons om het logo te restylen.
Voor dit event hebben we naast het logo en de huisstijl restyle, tevens alle promotionele en presentatie items voor het event ontworpen. Ook hebben we nog een geanimeerde countdown klok gemaakt. Deze gaf aan hoeveel tijd er nog was voor de studenten om hun concepten en ideeën aan de jury te presenteren.
Hebben we jouw interesse gewekt?