Tussen Drunen en Nieuwkuijk ligt het monumentale landgoed Steenenburg. Een groot deel van dit gebied maakte voorheen deel uit van het Land van Ooit en is sinds 2008 in handen van de gemeente Heusden. De gemeente kocht het gebied met het oog op een gerichte sturing op de nodige herontwikkeling. Inmiddels is het zover en wordt er hard gewerkt aan de realisatie van een high-tech medische campus in combinatie met hoogwaardige woningbouw. Hiermee wordt een uniek woon- en werkgebied van bijzonder hoogwaardige kwaliteit gerealiseerd.
Gemeente Heusden
Een uniek woon- en werkgebied met allure

Het beeldmerk dat we gecreëerd hebben, is gebaseerd op 3 belangrijke elementen binnen het gebied: de geschiedenis, het kasteel dat er staat en de natuurrijke omgeving.

Om balans in het logo te brengen hebben we het van een moderne schreefletter voorzien dat het logo de allure geeft die het verdiend maar het ook gelijk in het hedendaagse brengt.
Fans in the making
125
Inschrijvingen voor 23 bouwkavels
100%
Stijging in Google zoekopdrachten
>100
Bezoekers per week op de dedicated website
Gemeente Heusden
Fans in the making
125
Inschrijvingen voor 23 bouwkavels
100%
Stijging in Google zoekopdrachten
>100
Bezoekers per week op de dedicated website
Een uniek woon- en werkgebied met allure
Tussen Drunen en Nieuwkuijk ligt het monumentale landgoed Steenenburg. Een groot deel van dit gebied maakte voorheen deel uit van het Land van Ooit en is sinds 2008 in handen van de gemeente Heusden. De gemeente kocht het gebied met het oog op een gerichte sturing op de nodige herontwikkeling. Inmiddels is het zover en wordt er hard gewerkt aan de realisatie van een high-tech medische campus in combinatie met hoogwaardige woningbouw. Hiermee wordt een uniek woon- en werkgebied van bijzonder hoogwaardige kwaliteit gerealiseerd.

Het beeldmerk dat we gecreëerd hebben, is gebaseerd op 3 belangrijke elementen binnen het gebied: de geschiedenis, het kasteel dat er staat en de natuurrijke omgeving.

Om balans in het logo te brengen hebben we het van een moderne schreefletter voorzien dat het logo de allure geeft die het verdiend maar het ook gelijk in het hedendaagse brengt.
Een opmerkelijk detail van deze identiteit is dat het meerdere woordmerken kan hebben. Het beeldmerk en het lettertype geven de herkenbaarheid. De basis van de identiteit ligt in het allesomvattende logo van Landgoed Steenenburg.
Naast dit hoofdlogo kunnen er varianten ontstaan, deze vallen in 4 categorieën met elk een eigen kleurstelling. Het Kasteel met de gele kleur, het wonen in Steenenburg met de kleur blauw, het werken in Steenenburg in de kleur groen of het groene vertoeven in Steenenburg.
Om de omgeving alvast te informeren over de plannen van een onderzoekscentrum in het gebied, heeft Steenenburg Brain Centre
ons gevraagd om een video te maken die op een mooie manier verteld wat er gaat gebeuren en en hiermee de omgeving kan enthousiasmeren.
Het gemaakte filmpje verteld op een duidelijke manier wat men in het gebied kan gaan verwachten.
Dit brengen we in beeld door een combinatie van bewegende beelden, stilstaande beelden waar beweging aan is toegevoegd en 3D visualisaties.
"Fearless heeft de huisstijl ontworpen voor Landgoed Steenenburg. Onze samenwerking heb ik als prettig en goed ervaren. Ze hebben ons aan de hand genomen met hun aanpak. Toen het nodig was, bleken ze in staat om even een stapje terug te doen in het proces en daarna ook een versnelling hoger te schakelen. In korte tijd hebben ze een mooi product opgeleverd. Klantgericht en kwaliteit gaan hand in hand bij Fearless."– Rick Dusée, Gemeente Heusden
Op dit moment worden de eerste huizen gebouwd op de verkochte kavels en is men al bezig met de infra- structuur en het voorbereiden van de bouw van het medisch centrum.
Voor het Landgoed Steenenburg hebben we een huisstijl ontwikkeld die mede door een duidelijk brandbook goed te implementeren is. Er is al een website ontwikkeld, een mooie verkoopbrochure in een luxe boekvorm en enkele billboards.
Wij hebben ons na de huisstijl ook mogen bemoeien met de bewegwijzering en andere ruimtelijke elementen die voor meer duidelijkheid in het gebied gaan zorgen. We zijn erg trots op het resultaat en kunnen niet wachten om te zien hoe het gebied straks gaat floreren.
Wij hebben ons na de huisstijl ook mogen bemoeien met de bewegwijzering en andere ruimtelijke elementen die voor meer duidelijkheid in het gebied gaan zorgen. We zijn erg trots op het resultaat en kunnen niet wachten om te zien hoe het gebied straks gaat floreren.
Een opmerkelijk detail van deze identiteit is dat het meerdere woordmerken kan hebben. Het beeldmerk en het lettertype geven de herkenbaarheid. De basis van de identiteit ligt in het allesomvattende logo van Landgoed Steenenburg. Naast dit hoofdlogo kunnen er varianten ontstaan, deze vallen in 4 categorieën met elk een eigen kleurstelling. Het Kasteel met de gele kleur, het wonen in Steenenburg met de kleur blauw, het werken in Steenenburg in de kleur groen of het groene vertoeven in Steenenburg.
Om de omgeving alvast te informeren over de plannen van een onderzoekscentrum in het gebied, heeft Steenenburg Brain Centre ons gevraagd om een video te maken die op een mooie manier verteld wat er gaat gebeuren en en hiermee de omgeving kan enthousiasmeren.
Het gemaakte filmpje verteld op een duidelijke manier wat men in het gebied kan gaan verwachten. Dit brengen we in beeld door een combinatie van bewegende beelden, stilstaande beelden waar beweging aan is toegevoegd en 3D visualisaties.
"Fearless heeft de huisstijl ontworpen voor Landgoed Steenenburg. Onze samenwerking heb ik als prettig en goed ervaren. Ze hebben ons aan de hand genomen met hun aanpak. Toen het nodig was, bleken ze in staat om even een stapje terug te doen in het proces en daarna ook een versnelling hoger te schakelen. In korte tijd hebben ze een mooi product opgeleverd. Klantgericht en kwaliteit gaan hand in hand bij Fearless."– Rick Dusée,
Gemeente Heusden
Op dit moment worden de eerste huizen gebouwd op de verkochte kavels en is men al bezig met de infra- structuur en het voorbereiden van de bouw van het medisch centrum.
Voor het Landgoed Steenenburg hebben we een huisstijl ontwikkeld die mede door een duidelijk brandbook goed te implementeren is. Er is al een website ontwikkeld, een mooie verkoopbrochure in een luxe boekvorm en enkele billboards.
Wij hebben ons na de huisstijl ook mogen bemoeien met de bewegwijzering en andere ruimtelijke elementen die voor meer duidelijkheid in het gebied gaan zorgen. We zijn erg trots op het resultaat en kunnen niet wachten om te zien hoe het gebied straks gaat floreren.
Wij hebben ons na de huisstijl ook mogen bemoeien met de bewegwijzering en andere ruimtelijke elementen die voor meer duidelijkheid in het gebied gaan zorgen. We zijn erg trots op het resultaat en kunnen niet wachten om te zien hoe het gebied straks gaat floreren.
Klant: Gemeente Heusden
Opdrachtgever: Gemeente Heusden
Opdrachtgever: Gemeente Heusden
Services
Strategie
Grafisch ontwerp
Consult
Video
Strategie
Grafisch ontwerp
Consult
Video
Credits
Goed nieuws uit Rotterdam
Reclamebureau Janssen
Insiders online
Goed nieuws uit Rotterdam
Reclamebureau Janssen
Insiders online
Klant: Gemeente Heusden
Opdrachtgever: Gemeente Heusden
Opdrachtgever: Gemeente Heusden
.
Services
Strategie
Grafisch ontwerp
Consult
Video
Strategie
Grafisch ontwerp
Consult
Video
Credits
Goed nieuws uit Rotterdam
Reclamebureau Janssen
Insiders online
Goed nieuws uit Rotterdam
Reclamebureau Janssen
Insiders online
Zullen we
Koffie drinken?
Ja? Maak dan gebruik van ons contact formulier zodat we zo snel mogelijk een afspraak kunnen maken
om eens praten met een kopje koffie, wij vinden dat ook altijd gezellig!
Zullen we
koffie
drinken?
Ja? Maak dan gebruik van ons contact formulier zodat we zo snel mogelijk een afspraak kunnen maken om eens praten met een kopje koffie, wij vinden dat ook altijd gezellig!