HealthyFeeling

A healthy feeling for everyone

Een gezonde levensstijl draagt bij aan een energiek en gelukkig leven, dat is de filosofie van HealthyFeeling. Het is hun doel om een gezond eetpatroon makkelijk te maken en tegelijk een positieve impact te maken op jezelf, maar ook op je medemens, dierenwelzijn en het klimaat. Healthy feeling bied SmartKitchens aan gevuld met gezonde en lekkere maaltijden, snacks en drinks, daarnaast bieden ze de tools om jouw leven gezonder, leuker en beter te maken.

Na ons oriënterende gesprek was het direct duidelijk, met wat voor een enthousiaste en gepassioneerde club we te maken hadden. Je kan niet anders dan hierin meegaan. Deze positieve vibe kon alleen maar tot hele mooie resultaten komen.
Een belangrijk punt in deze case is dat we rekening moesten houden met 2 kanten. De klant die de SmartKitchen plaatst en de eind consument die de producten uit die SmartKitchen afneemt. Als eerste hebben we een identiteit neergezet die positiviteit en vriendelijkheid uitstraalt. Het kleurverloop in het logo roept het gevoel van een opkomende zon op, wat met positiviteit, een nieuw begin en gezond voedsel geassocieerd kan worden.
 
Fans in the making
1,9 M
Aan het goede doel gedoneerde maaltijden in de eerste 5 jaar
2,7 M
Consumenten 'bewust' gemaakt in de eerste 5 jaar
3+ M
Dagen die klanten de eerste 5 jaar geen vlees eten

HealthyFeeling

Fans in the making

1,9 M

Aan het goede doel gedoneerde maaltijden in de eerste 5 jaar

2,7 M

Consumenten 'bewust' gemaakt in de eerste 5 jaar

3+ M

Dagen die klanten de eerste 5 jaar geen vlees eten

Feeling healthy with HealthyFeeling

Een gezonde levensstijl draagt bij aan een energiek en gelukkig leven, dat is de filosofie van HealthyFeeling. Het is hun doel om een gezond eetpatroon makkelijk te maken en tegelijk een positieve impact te maken op jezelf, maar ook op je medemens, dierenwelzijn en het klimaat. Healthy feeling bied SmartKitchens aan gevuld met gezonde en lekkere maaltijden, snacks en drinks, daarnaast bieden ze de tools om jouw leven gezonder, leuker en beter te maken.

Na ons oriënterende gesprek was het direct duidelijk, met wat voor een enthousiaste en gepassioneerde club we te maken hadden. Je kan niet anders dan hierin meegaan. Deze positieve vibe kon alleen maar tot hele mooie resultaten komen.

Een belangrijk punt in deze case is dat we rekening moesten houden met 2 kanten. De klant die de SmartKitchen plaatst en de eind consument die de producten uit die SmartKitchen afneemt. Als eerste hebben we een identiteit neergezet die positiviteit en vriendelijkheid uitstraalt. Het kleurverloop in het logo roept het gevoel van een opkomende zon op, wat met positiviteit, een nieuw begin en gezond voedsel geassocieerd kan worden.  
Als eerste hebben we het DNA van HealthyFeeling in kaart gebracht met daarbij de visie, missie en kernwaarden. Op basis daarvan hebben we een visuele identiteit ontwikkeld met een duidelijke herkenbare beeldtaal. Het is speels, kleurrijk en opvallend. Vette koppen bovenaan en een vriendelijke Curve met het logo onderin.
De visuele identiteit komt tot uiting in verpakkingen, de website, de app, de "open Fridge" die we tot SmartKitchen omgedoopt hebben en in promotioneel drukwerk. Alle ontwikkelde items hebben we duidelijk vastgelegd in een mooi en overzichtelijk brandbook.
Ter introductie van de SmartKitchen hebben we een video gemaakt waarin snel duidelijk wordt hoe makkelijk deze werkt.
De SmartKitchen werkt naadloos samen met de app en alles is zeer intuïtief. Gewoon de ijskast openen en pakken wat je wil
Het filmpje is met een simpele camera geschoten en we hebben achteraf veel tijd besteed aan de shots meer steady te maken en kleurcorrectie,
waarbij de beeldschermen ontzien moesten worden om deze leesbaar te houden. Al met al is het een leuk duidelijk filmpje geworden met een positieve vibe.
"Met veel plezier werk ik samen met Fearless. Enerzijds door hun positieve energie en humor. Anderzijds door hun kritische vragen en creatieve kijk op de markt. Ze brengen ideeën tot werkelijkheid, die aansluiten op de wens van de klant. Goed van Fearless vind ik hun 'perspectief vanuit de klant' en diversiteit. Het zijn bij Fearless mijns inziens professionals, die HealthyFeeling tot een hoger niveau hebben gebracht en blijven doorzetten! "
– Jan-Willem van Kempen, Eigenaar HealthyFeeling
Op dit moment zijn de eerste SmartKitchens al geplaatst en zullen er snel meerdere volgen. In deze pilotfase houden we een vinger aan de pols en maken we veel gebruik van de feedback die we krijgen om het product en de communicatie te verbeteren.
Voor het HealthyFeeling hebben we uiteindelijk de huisstijl ontwikkeld, een website en een app ontworpen, de social media opgezet, verpakkingen ontworpen en nog veel meer.

Het is een traject geweest waar we erg trots op zijn. We hebben ze de tools gegeven om hun identiteit binnen alle facetten tot uiting te brengen en uniform te houden. We blijven ze bijstaan met advies en design zodat de onbezorgd verder kunnen groeien.
Als eerste hebben we het DNA van HealthyFeeling in kaart gebracht met daarbij de visie, missie en kernwaarden. Op basis daarvan hebben we een visuele identiteit ontwikkeld met een duidelijke herkenbare beeldtaal. Het is speels, kleurrijk en opvallend. Vette koppen bovenaan en een vriendelijke Curve met het logo onderin.

De visuele identiteit komt tot uiting in verpakkingen, de website, de app, de "open Fridge" die we tot SmartKitchen omgedoopt hebben en in promotioneel drukwerk. Alle ontwikkelde items hebben we duidelijk vastgelegd in een mooi en overzichtelijk brandbook.

Ter introductie van de SmartKitchen hebben we een video gemaakt waarin snel duidelijk wordt hoe makkelijk deze werkt. De SmartKitchen werkt naadloos samen met de app en alles is zeer intuïtief. Gewoon de ijskast openen en pakken wat je wil
Het filmpje is met een simpele camera geschoten en we hebben achteraf veel tijd besteed aan de shots meer steady te maken en kleurcorrectie, waarbij de beeldschermen ontzien moesten worden om deze leesbaar te houden. Al met al is het een leuk duidelijk filmpje geworden met een positieve vibe.
"Met veel plezier werk ik samen met Fearless. Enerzijds door hun positieve energie en humor. Anderzijds door hun kritische vragen en creatieve kijk op de markt. Ze brengen ideeën tot werkelijkheid, die aansluiten op de wens van de klant. Goed van Fearless vind ik hun 'perspectief vanuit de klant' en diversiteit. Het zijn bij Fearless mijns inziens professionals, die HealthyFeeling tot een hoger niveau hebben gebracht en blijven doorzetten! "
– Jan-Willem van Kempen,
   Eigenaar HealthyFeeling
Op dit moment zijn de eerste SmartKitchens al geplaatst en zullen er snel meerdere volgen. In deze pilotfase houden we een vinger aan de pols en maken we veel gebruik van de feedback die we krijgen om het product en de communicatie te verbetern.
Voor het HealthyFeeling hebben we uiteindelijk de huisstijl ontwikkeld, een website en een app ontworpen, de social media opgezet, verpakkingen ontworpen en nog veel meer.

Het is een traject geweest waar we erg trots op zijn. We hebben ze de tools gegeven om hun identiteit binnen alle facetten tot uiting te brengen en uniform te houden. We blijven ze bijstaan met advies en design zodat de onbezorgd verder kunnen groeien.

Klant: HealthyFeeling
Opdrachtgever: HealthyFeeling

Services
Positionering
Strategie
Grafisch ontwerp
Webdesign
App design
Video
Consult
Activatie
Credits
Bowtie Media
CommuniKim
Het Gevonden Voorwerp
Autobestickeren.com
Klant: HealthyFeeling
Opdrachtgever: HealthyFeeling
.
Services
Positionering
Strategie
Grafisch ontwerp
Webdesign
App design
Video
Consult
Activatie
Credits
Bowtie Media
CommuniKim
Het Gevonden Voorwerp
Autobestickeren.com
Sharing is caring

Zullen we
Koffie drinken?

Ja? Maak dan gebruik van ons contact formulier zodat we zo snel mogelijk een afspraak kunnen maken
om eens praten met een kopje koffie, wij vinden dat ook altijd gezellig!

Zullen we
koffie 
drinken?

Ja? Maak dan gebruik van ons contact formulier zodat we zo snel mogelijk een afspraak kunnen maken om eens praten met een kopje koffie, wij vinden dat ook altijd gezellig!