Waarom je fans in plaats van klanten wil

Men vraagt mij wel eens "Jij bent specialist in het bouwen van sterke merken en daarbij focus jij je op het fans maken van klanten, waarom?"

Er is een wezenlijk verschil tussen klanten en fans. Vrijwel alle sterke merken hebben een grote schare fans.
Fans brengen meer merkloyaliteit en bedrijven die hoog scoren op merkloyaliteit groeien 2,5 keer sneller dan branchegenoten.
Om eens duidelijk op een rijtje te zetten wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen klanten en fans hebben we hier een verhelderend filmpje van gemaakt
Wanneer je er meer over wil weten of ook graag fans van jouw klanten wil maken, laat dan gerust een berichtje achter. 

Grtz,
Eelco van Baarle
Men vraagt mij wel eens "Jij bent specialist in het bouwen van sterke merken en daarbij focus jij je op het fans maken van klanten, waarom?"

Er is een wezenlijk verschil tussen klanten en fans. Vrijwel alle sterke merken hebben een grote schare fans.

Fans brengen meer merkloyaliteit en bedrijven die hoog scoren op merkloyaliteit groeien 2,5 keer sneller dan branchegenoten.

Om eens duidelijk op een rijtje te zetten wat nu eigenlijk de verschillen zijn tussen klanten en fans hebben we hier een verhelderend filmpje van gemaakt

Wanneer je er meer over wil weten of ook fans van jouw klanten wil maken, laat dan gerust een berichtje achter. 

Grtz,
Eelco van Baarle

Sharing is caring